Image

PAGRINDINIS PO BAHROMKI SURGITRON NUTRAUKIMO

Neseniai buvo gydoma hemorojus.
Pirmiausia ištrinti visus vidinius mazgus jungdami.

Baigiamasis etapas buvo Surgitron šalinimas. Fringe nuėjo iš išangės vidų ir visada pažvelgė.

Prieš 2 savaites gydytojas jį pašalino, prieš tai „Surgitron“ aparatu „susukdamas“ asilą ir po to įdėjau tris siūles. Daugeliu atvejų, kaip jaučiau, aš nuėmiau pakraščio gabalus su prietaisu ir, vertindamas pagal garsą, beveik neveikiau su prietaisu (5 sekundes, apskritai, kaip aš girdėjau, nes nematau proceso).

Jo paaiškinimai iš tikrųjų nesuprato, kodėl jis pasinaudojo šiuo metodu, jei aparatas iš esmės nenumato siuvimo. Klinikos tinklalapyje taip pat buvo parašyta, kad be siūlių. Ir man, susiuvimas viduje buvo laukinis, o gydytojas nepranešė, kad jis dygs.

Be to, gydytojas sakė, kad žaizda kraujavusi 5 dienas, bet iš tiesų
Praėjo 2 savaitės, o žaizda išgydoma labai prastai, nors Levomekol tepalas buvo iš pradžių, o paskutinės dienos Vishnevsky tepalas ir vonia su jūros druska 2 kartus per dieną.
Tai reiškia, kad laikau visus gydytojo receptus ir iš jų, bet gydymo dinamika yra labai silpna. Iki šiol žaizda yra kraujavimas, o edema nėra visiškai išnykusi, tai yra, kunigų pasirodymas nebuvo gražesnis, nors gydytojas pažadėjo, kad niekas nebebus lauke.
3 kartus nuėjo į konsultacijas ir aiškų atsakymą, kodėl viskas yra bloga ir yra uždegimas, iš gydytojo negirdėjo.

Skausmas vis dar išlieka ir tik gelis su Lidokainu taupo šiek tiek.

Pasakyk man, gal jis padarė kažką neteisingo ar ištrino pagal bendrą metodą, todėl rezultatas yra toks blogas? Bijau, kad patinimas nesusilpnės, o analinis kanalas uždarys patyrusius rutulio formos sparnus? Be to, po operacijos, ryte ir vakare pastoviai pykina po valgio.
Apie tai kalbėjau gydytojui, jis nekomentavo. Šiandien nuvyko į 4 priėmimą, nes iš esmės nieko nerodyti ir neužtikrinti, kad gausiu įprastas rekomendacijas dėl sparčiausio gydymo

Ar yra tikimybė, kad pinigai nebus skirti veltui ir rezultatas bus geras? Gydytojas sako, kad patinusios sferinės patinusios „sparnai“ neliks pėdsako, tačiau nėra jokio ypatingo tikėjimo ((

Pasakykite man, kaip dar 1-2 savaites galite rūpintis žaizdomis ir edema? Aš nenoriu aplankyti savo gydytojo, nes jo rekomendacijos padeda man šiek tiek (gydytojas patyrė.

Apžvalga: Hemorrhoidectomy - hemorojus ištraukimo procedūra - radikalus trapios problemos gydymas.

Aš seniai norėjau ir pagaliau nusprendžiau paliesti labai subtilią temą, pvz., Hemorojus. Problema yra labai intymi, tačiau, kaip rodo praktika, tai yra gana aktualus ir paplitęs, ir daugelis žmonių yra tiesiog nepatogūs pasikonsultuoti su gydytoju šia problema. Ir tai labai veltui! Hemorojus - ta pati liga, kaip ir daugelis kitų, ir nėra drovūs.

Apskritai, hemorojus problema, ačiū Dievui, dėl nedidelės stadijos, aš susidūriau kelis kartus ir tiksliai du kartus padarė hemorojus - hemoroidektomiją. Iš pradžių buvo labai sunku nuspręsti dėl šios procedūros dėl elementarios baimės ir suvaržymų eiti pas gydytoją, todėl ilgą laiką aš atidėjau šį momentą ir išbandžiau liaudies receptus (pvz., Žaliąsias bulvines žvakes), tepalą, žvakes. Tačiau šios manipuliacijos nepadėjo norimo rezultato - tada hemorojus išnyko, tada vėl pasirodė. Man kelia nerimą ne tik nemalonūs simptomai (skausmas, kraujavimas išmatose), bet ir estetinė problemos dalis.

Galų gale nusprendžiau kreiptis į gydytoją. Kaip parašiau, aš šią procedūrą peržengiau du kartus. Todėl aš stengsiu papasakoti apskritai. Be to, mano mintys ir jausmai buvo visiškai tokie patys.

Žinoma, viskas prasideda proctologo ir kolonoskopijos tyrimo metu. Prieš kolonoskopiją - trys specialios dietos dienos (nieko, pieno, riebalų, nevalgyti vaisių, daržovių.). Apskritai, nematau daug, kol kolonoskopija įspėja apie tai. Na, prieš išvykdami į gydytoją - valymo klizma. Kolonoskopija yra nemalonus procesas, ne tiek fiziškai, tiek emociškai, bet, mano nuomone, žarnos nurijimas gastroskopijos metu yra daug labiau nemalonus tiek fiziškai, tiek emociškai. )) Jei kalbame apie pačią procedūrą, prieš pradėdamas gydytojas suteikia specialias vienkartines trumpikės su skylute ir kviečia pakilti ant sofos. Jūs pakilsite ant keturių lankstų rankų ar guli ant šono, o gydytojas įdeda į anusą kolonoskopą ir pradeda tyrimą. Tai nepažeidžia. Tačiau skausmas kartais būna - kolonoskopas eina per žarnyno posūkius. Gydytojas mane įspėjo, kad dabar, galbūt, jis bus šiek tiek skausmingas. Apskritai pojūčiai yra tokie, kad jaustis plonas vamzdis, judantis viduje. Kai kolonoskopas sugrįžta, neprisimenu jokio skausmo. Prisimenu procedūros metu buvo jausmas, kad buvau tik kakava. )) Kai antrą kartą padariau šią procedūrą, neprisimenu jokio skausmo. Apskritai, visos apžvalgos apie tai, kaip skauda, ​​yra gana perdėtos. Visi toleruojami, o ne ilgai - procedūra trunka apie 15 minučių. Galbūt tai priklauso nuo vietos - aš padariau viską privačioje klinikoje.

Po patikrinimo daroma išvada ir paskiriama operacijos data (nors tai nėra operacija, bet procedūra, man tai lengviau vadinti). Ne daugiau bandymų nebėra.

Registratūroje gydytojas paaiškino, kas sukėlė šį išpuolį - neteisingą ir sėdimą gyvenimo būdą, maistą (nors aš, kaip ir stebiu tai ir), ir, beje, analinis seksas (daugelis mano, kad dėl to hemorojus nerodomas).

Pati operacija atliekama pagal vietinę anesteziją. Man nebuvo prijungti jokie prietaisai - jokio spaudimo matuoti, nieko. Jie įdėjo mane į specialią kėdę, pvz., Ginekologinę, man pasakė, kad padėsiu kojoms ant stendų ir švirkščiamas injekcija. Sąžiningai, aš nepamenu, jei jis pakenkė injekcijos metu - gerai, jei aš neprisimenu, tai tikrai nėra skauda. )) Tačiau labai gerai prisimenu, kas nutiko vėliau.

Pasibaigus anestezijai, gydytojai ir du iš jų - gydytojas ir asistentas, dirbo. Aš aiškiai prisimenu jausmą, kad aplink išangę kažkas yra siuvama, suveržta sriegiu. ne skausmingas, anestezijai, bet labai nemalonus. Aš tik jaučiau, kad oda buvo išstumta. tada prasidėjo kita operacijos dalis - maloniausios šilumos pojūtis. Dėl šitos šilumos mano kūnas nebuvo atsipalaidavęs, bet, priešingai, buvo įtemptas, buvo jausmas, kad ji ketina pakenkti, sudeginti ir pan. Norėjau patraukti gydytojus prie rankos, kad jie galiausiai jį sustabdytų. Prisimenu, kaip gydytojas paprašė man atsipalaiduoti, bet kažkas man nebuvo labai gera. Trumpai tariant, noriu palyginti šiuos jausmus su karštu, veikiančiu lydmetaliu, kuris yra pasviręs prieš išangę. Arba su karštais žirklėmis, kurios nukirto dalį jūsų kūno. Laimei, tai buvo anestezijos metu. Tačiau ši anestezija iš visų „patogumų“ procedūros nebuvo išsaugota.

Beje, aš pamiršau pasakyti - prieš operaciją buvo būtina pašalinti visus iš savęs papuošalus - grandines, žiedus, auskarus iš visų (!) Kūno dalių. ))

Trumpai tariant, kai baigėsi visa, atsimindavau. Aš kurį laiką palieku, jie davė man rekomendacijas, ką imtis ir tt, tada įdėjo mane į koridorių, pasakė man, kad sėdi šiek tiek ilgiau, pasiūliau karštą arbatą. Nors anestezija vis dar dirbo, sėdėti nebuvo labai malonu, todėl turėjau atsisėsti ant vienos polupopijos. ))

Atrodytų, kad viskas yra didelė - keturiasdešimt minučių gėdos ir aukso raktas kišenėje, bet tai nebuvo. Atvykęs į namus, tvirtai nusprendžiau, kad kitą savaitę bandysiu valgyti mažiau, kad. nesikreipkite į tualetą dideliu būdu. nes neaiškiai įsivaizdavau, kaip galėčiau tai padaryti - dėl skausmo.

Apskritai, tai prasidėjo mano linksmybės, nes aš negalėjau eiti į tualetą. Ir kaip sunku tai padaryti! Faktas yra tai, kad, bandant išmatuoti, skausmas buvo jaučiamas, dėl kurio kūnas ne atpalaidavo, buvo pritvirtintas ir tiesiog atsisakė šūdas. Pirmosios operacijos metu aš klausiausi netinkamos vietos, arba gydytojas tai aptiko, bet aš aiškiai prisimenu, kad man apie tai buvo pasakyta ir kad būtų sunku atsipalaiduoti savo raumenis, todėl (žmonės, atleisk man už detales), jums reikės vaikščioti daug šiltas kalio permanganato tirpalas! Tai vienintelis būdas atsipalaiduoti raumenims. Ką, griežtai kalbant, aš sėdėjau vonioje x / h, kiek ilgai baseine su kalio permanganato tirpalu ir bandė atsipalaiduoti mano raumenims ir tai padaryti! Apskritai, su sielvartu per pusę aš tai padariau. Ir aš, kaip visiškas moronas, turėjau vilkti save su šiuo gailesniu plovimu iš vonios į tualetą, meldžiu, kad niekas mane tuo metu nematytų. (((Po kelių dienų aš tai padariau be plovimo.))) Žinoma, su skausmu, bet vis tiek. Ir netgi tuštinantis kraujas dažnai tekėjo.

Viskas būtų gerai, bet, kai dariau operaciją, gydytojas (jau kitas) labai nustebino, kad tai darau. taip, be jokio kalio permanganato.

Bet kokiu atveju būtina kasdien gaminti vonias iš kalio permanganato tirpalo !!

Apskritai, aš galiu pasakyti, kad norint eiti labai po operacijos yra tikras maistas. (((Hurts ir Scary).

Siekiant palengvinti išmatavimo procesą, svarbu ne valgyti kažko, kas ištaisytų - ryžius, duoną ir tt Ir pabandykite naudoti bent jau silpną.

Pirmąsias dienas po procedūros kenčia skausmas. Ir po pirmosios operacijos skausmas buvo stipresnis - Ketanovas buvo išgelbėtas. Pirmosios kelios skausmo dienos išreiškiamos, bet iš esmės toleruojamos. Tačiau iš tikrųjų buvo pakankamai sunku sutelkti dėmesį į kažką kita, ypač sėdėjimo ir gulėjimo pozicijoje, todėl geriau tai padaryti atostogų metu. Galiausiai skausmas praeina per kelias savaites.
Beje, po antrosios operacijos aš visai nenaudojau skausmo tabletes - viskas yra toleruojama, nemalonu sėdėti ir meluoti, bet tai įmanoma.

Taip pat prisimenu, kad po pirmosios operacijos nuėjau į kai kurių procedūrų, skatinančių gydymą, kursą. Procedūros yra visiškai neskausmingos - jūs guli ant šono ir tam tikrą laiką atsigulti, pasilenkdami kažką prieš valdomą kūno dalį.

Antrą kartą šios procedūros man nebuvo paskirtos. Tačiau kitame tyrime gydytojas pastebėjo, kad edema nepraeina ir apskritai kažkas viskas yra kreivai gijusi. Na, tai nieko, jei tai - su skalpeliu laisviems ratlankiams. ((((Tiesą sakant, šie žodžiai kažkaip man nepagailėjo, ir aš tikrai tikėjausi, kad man nereikės skalpelio. Ačiū Dievui, viskas pasirodė gerai!

Iš narkotikų - kurie buvo paskirti po operacijos - Ketanov skausmui, manganui, puikiai žaliai, žvakės su šaltalankių aliejumi ir kažkas kito, aš neprisimenu. Sąžiningai, kai vėl pabėgau į hemorojus, šios žvakės (su šaltalankių aliejumi) padėjo man be jokių operacijų. Pirmuosius simptomus dabar sutinku.

Aš paklausiau gydytojo, kodėl ši operacija reikalinga, jei yra daug žvakių ir kitų narkotikų, skirtų šiai nuogąstavimui parduoti? Į kurį gydytojas atsakė, kad jei viskas būtų taip paprasta, jie neveiks.

Kalbant apie estetiką, tai dabar yra geriau nei buvo. Po operacijos buvo baisu žiūrėti ten, o po tam tikro laiko praėjo tik baltos-rožinės spalvos. Ir dabar aš jų nematau.

Ir vis dėlto gydytojas mane „džiaugėsi“ tuo, kad, jei hemorojus išeis, tada jis pasirodys, ir kad šiandien, norėdami atsikratyti hemorojus gyvenimui, reikia šiek tiek radikalios operacijos tiesiosios žarnos. Tokiu atveju turite likti ligoninėje vieną mėnesį ir tvirtai nuspręsti, kad nebesigiminsite.

Apskritai, kaip parodė praktika, hemorojus, nors ir maži, jaučiasi po kelerių metų po operacijos, todėl aš tai dariau du kartus. Ir gydytojas sakė, kad, pvz., Gimdydamas, nėra jokių garantijų, kad jis vėl nepasirodys. Vis dėlto, kaip jau rašiau, dabar stengiuosi be tokio įsikišimo į mano kūną ir mažiausiu įtarimu dėl paūmėjimo, išgelbėti save su žvakėmis su šaltalankiu, nes nenoriu, kad mano asilas būtų išjungtas kiekvieną kartą dėl mažų hemorojus.

Ir taip, procedūra yra gana tolerantiška ir gana trumpa - tą pačią dieną einate namo be dienos praleidžiant ligoninėje. Nežinau, gal tai priklauso nuo ligos stadijos.

Beje, aš perskaičiau, kad yra radijo bangų chirurgijos aparatas - Surgitron. Tokios problemos, kaip išoriniai hemoroidiniai išoriniai mazgai, analiniai šalmai, įtrūkimai ir kiti nesėkmės, yra lengvai ir neskausmingai pašalinami.

Analinis šalinimas

Taigi gimstamumas šalyje negali būti panaikintas: gy:

Anoniminis
Jūs tiesiog nepaliekate temos.
Aš taip pat turiu pakraštį, nubrėžiu atgal)))
Prokologas nekenkia aplankyti.
Vyras žino apie problemą, tyli.

Na, apskritai, kodėl gi ne? Cigarečių pakuotėse yra įvairių rūkymo padarinių.

Po to, Sissy, taip.
Fringe yra pasipiktinimas
Autorius, ką tu, kiek cm
Taip pat randama mano (((bet maža)
Aš neliesiu, nors natūraliai viskas matoma sekso metu

Beje, aš kenčiu išangės išangės srityje))) paskutinį kartą net be lidokaino, aš pasitikėjau emla)))

Hemorojaus lazerinis koaguliavimas - peržiūra

Aš didžiuojuosi savimi, kad tai padariau! Apgailestauju, kad aš ne iš karto kreipiausi į gydytoją.

Ši žinoma uodega, išsikišusi nuo kunigų, atsirado man ilgai, čia ir vidurių užkietėjimo bei paveldimo veiksnio rezultatas. Ypač jis nesivargino, ji galėjo jį įjungti, kol ji pagimdė savo pirmąjį vaiką. Po poros mėnesių po gimdymo sužinojau, koks yra tikras vidurių užkietėjimas, net gimimas man neatrodė toks baisi. Eiti į tualetą buvo lyg šaudymas, o aš kažkaip sugebėjau išspręsti savo mitybą, gėriau laktulozę (maitinančioms motinoms buvo sunku, nes visas skystis patenka į pieną, o ne vaisių ir daržovių). Tada mano uodega nebėra tokia miela, ji per mėnesį pakilo į rožę. Aš praleidau daug pinigų tabletes, tepalus, žvakutes (kurios yra visiškai kontraindikuotinos išoriniams hemorojus). Jei nieko nepadariau viduje, tuomet oda man neužgožė per daug, ji ​​neišgėrė, nebuvo sužeista, ji truko estetiškai.

Antrojo nėštumo metu staiga pasireiškė paūmėjimas. Aš negalėjau valgyti ar miegoti, o ne vaikščioti, tiesiog skaudėsiu, sėdėjau su ramunėlių baseine. Terapeutas patarė Natalsidui, jie man nepadėjo, jie turėjo būti patalpinti, ir tai labai skausminga. Chirurgas išnagrinėjo ir pareiškė, kad po gimdymo ir HB operacijos užbaigimo reikia, bet dabar jis paskyrė tik heparino tepalą. Edema, uždegimas, nekrozė, aš nežinau, kas ten buvo, praeityje, bet dieta turėjo būti atidžiai sekta prieš gimdymą. Ji bijojo, kad po EP, šis siaubas vėl bus, bet ji buvo išgelbėta šaltalankių žvakėmis, išteptas viduje ir šiek tiek viduje.

Ir aš saugiai pagimdžiau, baigiau maitinti krūtimi ir pradėjau galvoti, kaip išspręsti problemą su grobiu. Iki to laiko aš sužinojau gyventi su hemorojus, visada išplauti šaltu vandeniu po išmatos, išteptos Gepatrombino, paėmiau Detralex kursą, stebėjau mitybą. Tik mane matė nugaros depresija, aš buvau sumišęs, kad seksu šviesoje ir pajutau diskomfortą su kiekvienu išpylimu. Aš tiesiog svajojau rasti įprastą asilą be šių baisių raukšlių.

Eiti ir eiti po skalpeliu net nebuvo apsvarstyta, pooperacinio laikotarpio pasekmės buvo bauginamos. Aš atidžiai perskaičiau atsiliepimus apie mūsų srities specialistus, ieškojau privačios klinikos, kur jie naudoja šalinimo metodą lazeriu ar chirurginiu būdu.

Ir, tiesiog, prieš penkias dienas, aš galiausiai buvo paleistas. Nuvaliau žarnas namuose, paskirtu laiku atvykau pas gydytoją. Mes kalbėjomės, man buvo ištirta gulėti ant mano pusės ant sofos. Ekrane matiau visus tuos bjaurus polipus, kurie mane kankino.

Negaliu sutikti, kad privačiose klinikose jie kvailai išspaudžia pinigus. Su savo akimis pamačiau visą pašalinimo procesą ir tai, ką nutraukiau. Iš nemalonių akimirkų, tik vietinės anestezijos injekcijos, bet ji yra greita ir nedidelė. Tada lazerio peilio veikimo metu yra tik nedidelė šiluma. Viskas buvo greita, aš tiesiog buvau labai susijaudinusi ir drebėjusi, turėjau imtis raminamųjų. Tada aš vis dar vaikščiojau, nieko kraujo, aš tris valandas be jokių problemų nuvažiavau namo. Ji bijojo, kad naktį anestezijos poveikis sumažės ir būtų labai skausmingas, bet ji labai gerai miegojo, tik pamatė ketanus. Ryte nuėjau į tualetą, tai neatrodė labai baisu. Per hemorojus pablogėja, viskas yra daug blogesnė ir skausmingesnė. Tai yra nemalonus tepinėlis tepalu, kai aš sėjuosi ten siūlės (jie turėtų ištirpinti, jie yra pagaminti patikimumui), bet jau keletą dienų džiaugiuosi, kad netrukus pamiršsiu apie savo problemas.

Merginos, jei patiriate diskomfortą, žinote problemas, kurias aprašiau, ir tik taip, kad po gimdymo būtų patikimas ir kad visi žmonės turi atlikti tiesiąją žarną. Negalima toleruoti ir nesitikėkite, kad jis išspręs save. Lazerinė chirurgija yra šiek tiek brangesnė, bet jei neveikia, viskas bus daug pigiau ir lengviau. Netgi galima išgydyti tepalais, pagrindinis dalykas yra atvykti į proktologą ir leisti save ištirti. Viskas yra išspręsta ir gydoma, nesigaili ir paklausti, aš atsakysiu į juos visus nepavykus.

Surgitron: pacientų apžvalgos padės nustatyti

Aukšto dažnio radijo bangų chirurgija yra pripažįstama kaip viena iš mažiausiai trauminių ir todėl kai kuriais atvejais, kai reikia operacijos, gali būti rekomenduojama. Tokios operacijos metu, kurią vykdo daugiausia „Surgitron“ aparatas, medicininės apžvalgos, kurios yra beveik 100% teigiamos, audinių pjūvis ir koaguliacija atliekamos su radijo banga, kurios dažnis yra 3–4 MHz. Atsiskyrimas atsiranda dėl šilumos.

Jei lyginate operacijas su Surgitron su kitais - skalpeliu, lazeriu ir net ultragarsu, galima pastebėti, kad radijo operacijos metu audiniai yra pažeisti daug mažiau, žaizdos paviršiaus krašto nėra nekrozės, nes nėra mechaninio ląstelių naikinimo. Intervencijai nėra pridedamas raumenų susitraukimas, kuris sumažina procedūros skausmą. Nervų galūnės taip pat neturi įtakos.

Surgitron vartojimo metu audinių atsigavimo greitis, pasak pacientų, yra daug lengviau. Praktikuojantys gydytojai taip pat atkreipia dėmesį, kad iškart po operacijos ir reabilitacijos laikotarpiu pacientai jaučiasi puikiai, o randai, ypač su mažais pjūviais, visiškai nėra.

Teigiamos pacientų apžvalgos

Catherine, Ussuriysk. Dabar man diagnozuota gimdos kaklelio erozija. Gerai pažįstamas gydytojas nerekomenduoja reguliariai gydytis, bet eiti į įprastą centrą ir daryti viską su bangine skalpeliu. Čia, taip sakant, eidama per Chabarovską, su Surgitronu rado medaus centrą. Apskritai paaiškėjo, kad byla buvo greitai išspręsta, o kitą dieną buvau centre visiškai pasirengusi operacijai. Kai kurie skausmą malšinantys preparatai buvo nupjauti ir pradėti. Viskas prasidėjo labai greitai, jis nebuvo sužeistas (!), Tik kvapas buvo bjaurus. Gydytojai pasikalbėjo su manimi, kad nenorėčiau uždaryti baimės. Jis baigėsi gerai, iš karto išsiųstas namo. Tai buvo labai (!) Pigūs. Džiaugiuosi. Irinochka V., Maskva. Merginos! Nebijokite, viskas gali būti išgydoma, jei gydytojai yra geri. Aš nebūsiu apgaulingas, nuėjau į labai gerą kliniką, kad pašalintume molą ant Surgitrono, todėl tai buvo beveik ne baisu. Tik truputį, kol bus skiriamas analgetikas. Tada ji šiek tiek klausėsi, o tada ten ten gulėjo ir praleido. Kai jie nukreipė mane į elektrodą (plonas toks dalykas su kažkuo apvaliu, kaip kilpa, gale), buvau šiek tiek nerimaujamasi ir vis dar nemalonus, kai jis kvepia „sudegusiu šlifavimo popieriumi“. Molis buvo išsiųstas kažkur bandymų, ten buvo maža žaizda, kuri buvo užplombuota gipso laisvai ir liepė nuvalyti jį su alkoholiu, o ne plauti. Išgydytas kaip uodų įkandimas, savaitę vėliau buvo tik šviesus takas. Taigi viskas yra super, bet man tai buvo šiek tiek brangesnė. Bet patikimas ir ne skausmingas! Vlasov Angelina, Chabarovskas. Prieš keletą metų reikėjo pašalinti nagą. Neleiskite elgtis su tokiu nelaimingu atsikratymu laisvojoje klinikoje! Naciai, tikriausiai mažiau kankinami. Aš taip pat prakeikiau mane, kaip apsimetė! Trumpai tariant, nagai vėl augo, nusprendžiau eiti į apmokamą centrą. Jie sakė, kad verta išbandyti radijo bangą skalpelį. Aš perskaičiau kitų „aukų“ apžvalgą apie „Surgitron“ įrenginį, bet aš neradau žmonių, turinčių panašią problemą, bet vis dar tapo tyliau.
Aš buvau supjaustytas ultracainu, o ne po nagais, bet ant viršutinės kojos dalies padėklu ir pirštais. Žinoma, skauda, ​​bet jūs galite gyventi. Tada jie pradėjo kirsti odą ir nagus. Gydytojas patarė nežiūrėti. Aš nežiūrėjau, tik pajutau, kad kažkas sukasi, juda, pašalino pincetu. Supratau, kad žaizda iš plokštelės ir nagų dugno buvo sudeginta man tuo pačiu aparatu. Dvi dienas nuėjau (skaityti, nuskaityti) ant padažu ir paėmė analgetikus - žaizda buvo labai vilkianti. Tada ji rūpinosi žaizda dar 5 dienas namuose.
Apskritai, galiu pasakyti, kad, lyginant su paskutiniuoju laiku, kai jaučiausi visiškai sveika, beveik nesugadinau, o svarbiausia, nesu moraliai kankinamas. Ir, svarbiausia, nagas išaugo visiškai normalus. Aš nežinau, ką jie ten padarė, bet jie man pasakė, kad tai buvo amžinai. Taigi turėčiau eiti anksčiau, o ne dėl to, kad buvo atskiras idiotas iš medicinos. Molai: kodėl jie pasirodo ir kaip liudija.

Kaip pašalinti apgamai ant veido: išmokite visus galimus mūsų straipsnio metodus.

Neutralūs atsiliepimai apie „Surgitron“

Neigiami atsiliepimai apie įrenginį „Surgitron“

Mes apibendrinsime

Pagal aparatą „Surgitron“ apžvalgos turi skirtingą atspalvį, tačiau dauguma jų yra teigiamos. Pacientai jaučiasi gana patogūs operacijos metu ir po jos. Gydymas yra greitas, randas dėl minimalios žalos yra beveik nepastebimas. Gydytojai taip pat džiaugiasi, kad operacijos laikas sutrumpintas, galima padaryti tikslesnį ir be kraujo kraujo skaidymą, reikia mažiau anestetinių medžiagų. Šiuo metu geriausi prietaisai veikia 4 MHz dažniu ir leidžia atlikti itin tikslius pjovimo darbus paviršiaus operacijų metu. Surgitron yra beveik jokių kontraindikacijų, todėl jį galima saugiai pavadinti geriausiu prietaisu tam tikroms operacijoms atlikti.

PROCTOLOG81.RU / Coloproctology (proktologija). Gydymas. Trombozė

Registruotas: 2012-02-01
Žinutės: 5

Geras vakaras! Aš turėjau trombozę, tačiau po gydymo buvo angos šalia bochromus. Mano klausimas: ar reikia ištrinti šią bochromą? Jei paliksite bet kokių pasekmių? Ačiū iš anksto!

Vieta: Maskva
Registruotas: 2006-06-01
Pranešimai: 6863

Pašalinta šalta daugiausia dėl kosmetikos priežasčių. Nėra jokių pasekmių.

_______________________________________
Maskva, g. Belozerskaya, 17g
Skambinkite! nuo 10:00 iki 20:00 Tel. 8 (495) 121-04-13
Mano instagram: @ dr.levkarapetovich
Mano „YouTube“ kanalas - PROCTOLOGIJA KLAUSIME IR ATSAKYMAI

Registruotas: 2012-02-01
Žinutės: 5

Kitas klausimas: jei išeisite iš pakraščio, jis netrukdys žarnyno judėjimui ir nesumažina analinio kanalo? Ačiū!

Vieta: Maskva
Registruotas: 2006-06-01
Pranešimai: 6863

Netrukdo.
Nėra siauras.

_______________________________________
Maskva, g. Belozerskaya, 17g
Skambinkite! nuo 10:00 iki 20:00 Tel. 8 (495) 121-04-13
Mano instagram: @ dr.levkarapetovich
Mano „YouTube“ kanalas - PROCTOLOGIJA KLAUSIME IR ATSAKYMAI

Registruotas: 2011-08-17
Žinutės: 12

Ką tai reiškia, kad „šalmai pašalinami daugiausia dėl kosmetikos priežasčių“? Jei jie nesikiša į bet kurį asmenį (ir „nesumažinkite“). Ką matote kosmetikos problemos, dėl kurių galima pašalinti šalutinius? Tai ne ant veido. Ir netgi, pavyzdžiui, vonioje arba paplūdimyje per jų diržus (pakraščius) nėra matoma. Argi ne taip?

Vieta: Maskva
Registruotas: 2006-06-01
Pranešimai: 6863

Galbūt jums teisus, tačiau toks poreikis egzistuoja jauniems žmonėms, dažniau moterims.

_______________________________________
Maskva, g. Belozerskaya, 17g
Skambinkite! nuo 10:00 iki 20:00 Tel. 8 (495) 121-04-13
Mano instagram: @ dr.levkarapetovich
Mano „YouTube“ kanalas - PROCTOLOGIJA KLAUSIME IR ATSAKYMAI

Registruotas: 2012-02-01
Žinutės: 5

Sveiki, gydytojas ir paciento klientas! Išnagrinėjęs proktologą, gydytojas man pasakė, kad mano trombozė buvo gijusi ir kad paprastai rekomenduoju pašalinti bochromus jauniems vyrams. Nes ateityje su vidurių užkietėjimu ar kitomis situacijomis vėl atsiranda trombozė toje pačioje vietoje ar kitose vietose. Todėl aš nerimauju ir nerimauju. Ir šis klausimas man labiausiai kelia nerimą.

Registruotas: 2011-08-17
Žinutės: 12

Fringe pašalinimas yra mini, bet vis dar operacija. Tai yra nepageidaujamas kūno manipuliavimas. Gydytojas išreiškė ta prasme, kad pakraščio (-mok) buvimas, jei jis netrukdo (neužsidega, nesugadina), nėra nieko baisaus. Tačiau jo paskutinis atsakymas man nepatenkino. Jis rašė, kad reikia pašalinti jaunimą, dažniau - moterims. Tačiau jis nepaaiškino, kodėl. (?) Atsižvelgiant į tai, kad pakraščiai yra visiškai nematomi (jie yra prie išangės įėjimo) ir jie yra glaudžiai uždaromi nuo intersticinio sulankstymo nuo smalsių akių, kyla klausimas, ar juos vėl reikia pašalinti. Kodėl pašalinkite (supjaustykite gyvą) nematomą, nedidelį odos pleistrą (raukšles) išangės srityje? Dabar čia yra autoriaus pranešimas: eko. Ji nesutinka su gydytojo pareiškimu apie „tylaus gyvenimo“ perspektyvas pakraštyje (-mok). Galbūt Lev Karapetovich atsakys į šią temą. Labiausiai domina vadinamoji dauguma. kosmetikos „jaunų moterų svarstymai“. Tikriausiai jie kreipėsi į gydytoją, kai kreipėsi dėl pašalinimo operacijų?

Vieta: Maskva
Registruotas: 2006-06-01
Pranešimai: 6863

Mano kolega yra teisus. Teoriškai trombozės rizika pakraštyje gali būti šiek tiek didesnė nei kitose vietose. EKO - kad nesijaudintumėte ir nesijaudinkite - pašalinkite šią pakraštį. Operacija nėra sudėtinga.
Kalbant apie „jaunų moterų“ kosmetinius aspektus, šiuo klausimu geriau kreiptis į tuos, kurie iš tikrųjų yra susirūpinę.

_______________________________________
Maskva, g. Belozerskaya, 17g
Skambinkite! nuo 10:00 iki 20:00 Tel. 8 (495) 121-04-13
Mano instagram: @ dr.levkarapetovich
Mano „YouTube“ kanalas - PROCTOLOGIJA KLAUSIME IR ATSAKYMAI

Registruotas: 2011-08-17
Žinutės: 12

Operacija tikrai nėra sudėtinga. Bet kodėl dar kartą supjaustėte? Nesvarbu. Skalpa, spindulys, banga. Medicinos bendruomenėje yra vadinamieji „alkani“ chirurgai. Medicinos pasaulis apie juos gerai žino. Šiems chirurgams, tiesiog šiek tiek - taip nedelsiant supjaustykite. Jokio kito gydymo. Jie, mano manymu, yra malonumas. Pirmiau minėtas klausimas netaikomas Levui Karapetovičiui. Nors atvirai pripažįstame, jis uždirba gyvybę už savo veiklą. Kas ten tamsus? Bet aš niekada nepastebėjau jo konsultacijose dėl pirmiau minėtų radikalių chirurgų įpročių. Mano asmeninė nuomonė yra tokia: jei nėra susidurta su susidariusia analinio šalmo (-ų) problema, neturėtumėte jų ištrinti. Negalima dar kartą priversti kūną kitą operaciją. Nors tai nėra sudėtinga. Atminkite: bet kokia operacija yra nereikalingas viso organizmo kratymas.

Registruotas: 2012-02-01
Žinutės: 5

Sveiki, mano brangūs draugai shum! Dėkojame už patarimus. Aš dar kartą nenoriu eiti po peiliu. Žinoma, nuėjau į mokamą kliniką, o kai jie sakė, kad geriau pašalinti trombozę nei gydyti (fizioterapija ir pan.), Taip pat turėjau abejonių. Kodėl tuoj pat supjaustykite ir ne gydykite! Tuomet gydytojas (prokologas) taip paaiškino: gydymas man kainuos daugiau nei operacija, todėl mes pašalinsime pakraštį ir viskas, jūs pateksite į padažą porą kartų ir tai bus. Tačiau, pasak gydytojo, aš suprantu, kad baisu yra baimės dėl trombozės atsiradimo. Kadangi jis susiaurina analinį kanalą su jo buvimu ir trukdo defektui. Ir vidurių užkietėjimo atveju, jei yra didelis spaudimas, gali būti plyšimas, todėl trombozė vėl pasirodys toje pačioje vietoje arba netgi netoliese. Štai kodėl aš kreipiuosi į prokologų specialistų, pavyzdžiui, Levo Karapetovičiaus, patarimą.

Registruotas: 2011-08-17
Žinutės: 12

Yra, turime gydytojų, kuriems yra vienas gydymo formatas: supjaustyti (ištrinti). Taigi jiems yra lengviau, mažiau pasikalbėti su pacientu. Tas pats blogas dantis: pašalinkite greičiau nei gydykite. Jūs ją pašalinsite per 10-15 minučių, o jei gydysite (ir taip išsaugodami dantį), jums gali tekti atvykti į stomatologą daugiau nei vieną dieną. Bet pasirinkimas visada yra pacientas!
Vėlgi ant analinio šalčio. Levas Karapetovičius jau jums atsakė, kad ji nesumažina analinio kanalo ir netrukdo žarnyno judėjimui. Tiesa, jis subtiliai sumušė kosmetikos aspektą. Faktas yra tai, kad šiuo atveju judame iš medicinos teritorijos į teritoriją. seksas Kai netgi tarpslankstelė ne visada gali paslėpti išangės ir perianalinės srities išvaizdą iš partnerio išvaizdos. Ir ten - kiekvienas turi savo požiūrį į tai, ką jis matė. Pateikiu papildomą nuorodą į jus dominančią temą, kur patarimus teikia patyrę koloproctologai: http://www.consmed.ru/proktolog/view/548071/

Registruotas: 2012-02-01
Žinutės: 5

Ačiū šumai! Taip, jūs mane juokai. Jei per tyrimą man būtų pasakęs prokologas, kad norėčiau pasakyti, kad kraštai yra pašalinami tik dėl kosmetikos priežasčių, tada aš nerimautu dėl savo sveikatos. Tai tiesiog, kad ateityje nenoriu, kad trombozė atsirastų toje pačioje vietoje ar visai. Ir todėl pakraštis netrukdo ir nekenkia. Dėkojame už nuorodą! Dabar klausimas yra Lev Karapetovich. Aš visi išgydau. Laikykite dietą ir pan. Pasakykite man apie prevenciją arba po trombozės reikia gerti tam tikrą mediciną? Nes aš net neturėjau hemorojus. Staiga pasirodė trombozė. O kai nuėjau pas gydytoją, jis pasakė, kad neturiu tokių hemorojus. Trombozės požymiai negali suprasti. Aš nenaudoju alkagolio, nekeliu sunkumo. Nežinau, ką prisidėjo. Tai gali būti organizmo disbalansas arba vidurių užkietėjimas. Ką reikėtų daryti, kad ateityje būtų išvengta tokių komplikacijų?

Registruotas: 2012-02-08
Žinutės: 1

Ne viskas yra taip paprasta, jaunas žmogus, kaip jūs pats buvote nustatęs, eko. Aš neskuba juoktis. Nebent, žinoma, lytis yra svarbi jūsų gyvenimo dalis. Mes nebūsime gėrybės: gerai žinoma, kad partnerių garbinimas (ypač liečiant viena kitos kūno dalis pirštais, su liežuvio galu), apimantis išangę (tai yra stipri erogeninė zona, ypač vyrams), suteikia jiems malonumo malonumui. Ir iš anksto nežinoma, kaip jūsų partneris veda intymioje aplinkoje, matydamas mažą „uodegą“, išlindančią iš jūsų išangės. Taip atsitinka, kad akimirkos nėra noro toliau daryti „tai“. Ne juokinga nebėra?
Su pasitenkinimu perskaičiau gydytojo Levo Karapetovičiaus ir lankytojo Šumo nuomones. Ką jūs galvojate, žmonės šioje temoje!

Vieta: Maskva
Registruotas: 2006-06-01
Pranešimai: 6863

Negaliu suprasti, kaip toks susidomėjimas kilo dėl „pakraščio“ problemos ir diskusijos toliau vystosi. Analinis šalmas yra viršutinė odos raukšlių dalis išangės srityje ir atidžiai išnagrinėjus ją galima aiškiai matyti. Analinis šalmas neturi įtakos išmatoms ar vidurių užkietėjimui, netrukdo žarnyno judėjimui, nesukelia susitraukimo. Tai galbūt šiek tiek apsunkina higieną. Kitų trombozių rizika gali būti šiek tiek didesnė, kai atsiranda pakraštis, tačiau tai nėra faktas. Ir net jei visiškai nėra hemorojus dėl įvairių priežasčių (įskaitant pirmiau išvardytas priežastis), perianalinėje zonoje gali būti šiek tiek kraujavimas su vadinamuoju. trombozė. Nelygumų ar jų nebuvimas negali garantuoti, kad nebus trombozės. Jis kartais (retai) pasirodo be priežasties (nors ir įmanoma, kad pacientai apie juos nekalbėjo). Mes negalime ne sportuoti, ne pakelti svorio, ne ilgai vaikščioti, ne ilgai sėdėti (įskaitant tualetą) ir tt, ir tt Rimtai, trombozės prevencija yra labai abejotina. Higiena turi atitikti, siekiant užkirsti kelią vidurių užkietėjimui ir viduriavimui, tai yra tiesa (nors tai svarbu ne tik hemorojus, bet ir visą kūną). EKO - neperžengkite savo gyvenimo su mintimis apie tai, kas atsitiks, jei jis vėl atsiras. Visa tai yra elgiamasi arba pašalinama iš pradinio.
Dėl kosmetikos problemų - sutinku su kolegomis apie šią nuorodą. Kas tai yra tikra problema (skaitykite RUA ir jos dėka), kuri nėra taip sunku išspręsti ir lengviau išspręsti nei kitos plastinės operacijos.

Kas yra analiniai kraštai, kada reikia juos pašalinti ir kaip tai daroma?

Tarp daugelio sveikatos problemų yra subtilios ligos, su kuriomis nėra labai patogu eiti į gydytoją, ir jūs esate pernelyg drovūs, kad pasakytumėte savo giminaičiams, o vaistinėje yra nepatogus paprašyti išgydyti.

Vienas iš šių problemų yra analinis kraštas.

Kokie yra „gyvūnai“?

Nepakartotos formacijos ant odos aplink išangę, panašios į papilę, nesuteikia žmogui jokių fiziškai nemalonių pojūčių, o jie yra labiau estetiški.

Analiniai šalmai nėra liga tiesiogine žodžio prasme, jie nesukelia skausmo, niežėjimo, kraujavimo.

Tačiau tuo pačiu metu po šių augalų atsiradimo higieninės procedūros tampa šiek tiek sudėtingesnės. Jų dydžiai nėra per dideli: nuo 0,5 cm iki 1 cm.

Nemalonų pojūtį gali sukelti infekcija, kuri prasiskverbė į anališkumą, sukeldama uždegimą. Tokios problemos paprastai kyla dėl psichologinių problemų.

Priežastys

Odos pažeidimus, taip pat vadinamus perianaliniais pakraščiais, gali sukelti šios priežastys:

  • hemorojus uždegimas;
  • priemonių, skirtų hemorojus pašalinti;
  • dalinių mazgų savęs rezorbcija;
  • stiprūs moterų bandymai gimdyti;
  • nėštumas;
  • lėtinis vidurių užkietėjimas.

Klinikinio vaizdo ypatybės

Paprastai tokie simptomai nėra, tačiau yra atvejų, kai pasireiškia ūminis etapas, o analiniai šalmai pasireiškia taip:

  • jie pakyla ir didėja;
  • pacientas jaučia nuolatinį dirginimą ir niežėjimą;
  • paliečia tapti skausmingu, vaikščioti sunku judėti;
  • odos pažeidimai skleidžia drėgmę;
  • defekacijos procesas nėra toks paprastas kaip anksčiau.

Taigi, kas yra sudėtingumas ir pavojus?

Žinoma, pirmiausia kenčia intymi gyvenimo pusė. Asmuo jaučiasi nepatogus, kai kalbama apie lytinius santykius, drovus savo partnerį, todėl stresą ir pasunkėjimą.

Todėl geriau ne būti drovūs ir drąsiai kreiptis į gydytoją su visa informacija apie simptomus, problemos trukmę ir nepriklausomus bandymus gydyti, jei tokių yra.

Tiesą sakant, su analiniu kraštu, jūs galite gyventi labai ilgai be jų pašalinimo. Jie labai retai sukelia didelį diskomfortą, kai juos būtina nedelsiant pašalinti.

Jei nesiimsite jokių priemonių, tada tuos pojūčius, kurie yra panašūs į hemorojus. Tačiau tokie atvejai yra reti.

Nuotraukoje yra analiniai kraštai

Iš esmės daugelis pacientų kreipiasi į prokologus iš estetinių vaizdų. Ir jame nėra nieko blogo, nes analiniai šalmai, nors ir nekenksmingi, idealiu atveju neturėtų būti ant kūno.

Aptiktas odos pažeidimas išangėje arba diskomforto pojūtis yra priežastis, dėl kurios atvyksta proctologas. Nedvejodami apsilankykite pas gydytoją ir nebūkite tingus, nes labai svarbu išsiaiškinti diagnozę.

Jei patvirtinama, kad tai yra analinis kiaušinis, pacientas nekelia pavojaus. Šiuolaikinė medicina gali greitai ir neskausmingai pašalinti šiuos odos pažeidimus, nepriklausomai nuo jų dydžio ir kiekio.

Tačiau taip gali būti: polipą arba papilomą galima vartoti nekenksmingam odos augimui. Tai neabejotinai yra onkologinės ligos. Jei laiku nesiimsite veiksmų, pasekmės gali būti labai baisios.

Ir priešiškoje aplinkoje - senais būdais

Pirma, būtinai pakalbėkite apie seniausią senovės šalinimo būdą. Tai yra odos navikų pašalinimas su skalpeliu vietine anestezija, ty chirurginiu metodu.

Šis metodas tikrai yra pilnas trūkumų:

  • chirurgas pašalina odos fragmentą su skalpeliu, po kurio bet kuriuo atveju reikia dygsnio, todėl rezultatas yra randas;
  • pooperaciniu laikotarpiu pacientas turi eiti per ilgą reabilitacijos laikotarpį, nes tai paveikė subtilią zoną, kuri yra atsakinga už kūno išmatą ir asmens motorines funkcijas;
  • Paprastai pacientas turi būti reabilituotas, kol būna stacionare.

Keista, kad ši technika vis dar naudojama miesto medicinos įstaigose.

Ką siūlo šiuolaikinė medicina?

Šiuolaikinė medicina siūlo švelnesnius analinio šalinimo būdus, būtent:

  1. Kriodestrukcija yra odos pažeidimų, kurie susidaro naudojant skystą azotą, pašalinimas. Analinis pakraštis yra suvaržytas, tokiu būdu išvengiant susiuvimo poreikio, ir nėra jokių skausmingų pojūčių. Tačiau skystu azotu apdorotas odos plotas labai ilgai atkuriamas, ir beveik visada operacijos rezultatas yra randai. Žaizda paprastai išgydo maždaug per pusvalandį.
  2. Analogiškas metodas yra analinis šalinimas lazeriu, kuris, deja, palieka randus intervencijos vietoje, tačiau jų skaičius ir dydis yra minimalūs.
  3. Radijo bangų metodas yra efektyviausias iš šiuolaikinių pakraščių šalinimo būdų. Tai yra aukšto dažnio radijo bangų poveikis konkrečiai odos sričiai, dėl kurios yra aktyvus šilumos išsiskyrimas, o papildomi odos procesai tiesiog sunaikinami. Maksimali procedūra gali trukti valandą, tačiau daugeliu atvejų tai gali būti per kelias minutes. Radijo bangų įsikišimas nesukelia paciento skausmo ir neturi neigiamo poveikio audinių, esančių šalia pakraštyje, ty nėra randų. Ligonizacija po technikos taikymo nereikalinga, o reabilitacija yra beveik minimali - kitą dieną asmuo gali užsiimti pažįstama veikla. Didelis efektyvumas ir mažiausios neigiamos pasekmės, įskaitant estetinius terminus, leidžia plačiai naudoti radijo bangas ambulatorinėje proctologijoje: pašalinant polipus iš analinio kanalo, gydant kondilomas, analinius skilimus ir pan.

Paprastų, bet patenkintų pacientų nuomonė

Pacientai yra patenkinti pasibaigus išangės šalinimo procedūroms, kurias patvirtina tinkle pateiktos apžvalgos.

Taigi, pavyzdžiui, dviejų vaikų motina Natalija, 26, atliko augimo pašalinimo procedūrą ir tai buvo jos įspūdžiai.

Po pirmojo gimimo prieš penkerius metus turėjau hemorojus. Pasikonsultavusi su gydytoju, ji pradėjo taikyti tepalus ir žvakutes, po kurio laiko viskas išėjo, nes etapas apskritai nebuvo pernelyg pažengęs, netgi pradinis.

Tada po ketverių metų vėl pastojau. Kai slaugoma, labai bijo, kad gimdymas vėl sukelia hemorojus. Tačiau viskas vyko gerai. Bet praėjus dviem mėnesiams po mano dukters pasirodymo, pastebėjau kažką panašaus į mažą odos rutulį prie išangės. Hemorojus neatrodo panašūs.

Išnagrinėjęs ginekologą ir konsultuodamasis su proktologu, nusprendžiau išeiti iš analinio šalčio (man buvo suteikta ši diagnozė). Aš iš karto nenusprendžiau, įtikinu savo vyrą, norėjau, kad viskas būtų „ten“, kaip turėtų. Pasirinkite lazerį.

Viskas baigėsi gana greitai, nebuvo skausmo. Pora kartų patepę tepalu, tai viskas. Labai dėkingas gydytojams, kurie patikrino procedūrą oriai. Dabar mano vyras nėra sudėtingas.

Natalija, 26 metai

Mano vardas yra Olga, aš esu 34 metai. Ji ir jos vyras seniai išsiskyrė, apie metus nėra seksualinio gyvenimo. Neseniai pajuto kažką panašaus į hemorojus, bet jausmai nėra visiškai tokie patys. „Nares“ visai nesivargino skausmo.

Tada atsirado dar vienas augimas. Kaip laisvas laikas iš darbo, kreipėsi į gydytoją. Jis diagnozavo mane su analiniu fringingu, sakė, kad jei norėčiau, galėčiau juos atsikratyti.

Maniau ir nusprendžiau pasitelkti radijo bangų metodą (internete perskaičiau skirtingą medžiagą). Procedūra prasidėjo labai greitai, net neturėjau laiko pastebėti. Beje, esu užsiėmęs fitnesu, gydytojas sakė, kad kitą dieną galite saugiai eiti į sporto salę. Aš tai padariau. Labai džiaugiuosi, kad juos ištryniau ir kad naudoju radijo bangas.

Olga, 34 metai

Taigi, analizuojant aukščiau pateiktą informaciją, galime daryti išvadą, kad analinis šalmas nėra ligos dalis, bet yra laikomas tik kosmetiniu defektu. Jie nesijaučia nemalonių jausmų, asmeniui jų nereikia pašalinti.

Bet jei jis priima tokį sprendimą, jis gali naudoti keturis metodus: chirurginį, lazerinį, kriodestrukcijos metodą ir radijo bangų metodą. Efektyviausias ir neskausmingas yra paskutinis.

Intymūs klausimai apie nugaros problemą: išangės šalinimas

Merginos, kurios susidūrė su tokiomis problemomis kaip analinis šalmas ir nusprendė jį pašalinti
Pasidalinkite savo patirtimi
Kur tai padarėte, kokia technologija, kokia kaina, kaip skausminga yra reabilitacija, o svarbiausia, ar esate patenkinti rezultatais?
Ar yra kokių nors recidyvų?
Maniau, kad mano siaubas buvo siaubingas, ši baisa pasirodė esanti, bet tai, kas man labiausiai nusiminusi, buvo ta, kad gydytojas sakė, kad tai yra bendras nekenksmingas reiškinys ir negali būti pašalintas su žvakėmis, tepalais, žvakėmis,
ir pašalinkite ją tik estetiniu būdu, ty santykinės indikacijos, aprašyta, kaip tai vyksta, ir kaip ilgai viskas gali išgydyti iš vietos, dabar aš praradau

Kartais jis trumpai pakyla ir išsipučia, sukeldamas diskomfortą higienos metu, bet labiau psichologinius ir estetinius rūpesčius sekso metu

Apžvalgos apie hemorojus aparatų chirurgijos pašalinimą, procedūros savybes ir kainą

Hemoroidų pašalinimas su chirurgija laikomas saugiausiu ir efektyviausiu gydymo metodu, o grįžtamasis ryšys dėl tokio gydymo dažniausiai yra teigiamas. Aukšto dažnio radijo bangos leidžia nukirpti mazgus nepažeidžiant audinio. Šis metodas padeda visiškai išvengti bet kokių komplikacijų žarnyno srityje ir nesukelia kraujavimo. Vienu geriausių chirurginės intervencijos, naudojant skalpelį, alternatyva chirurginiam chirurginiam gydymui yra hemorojus.

Hemorojus chirurgijos pašalinimo procedūros savybės

Medicinos praktikoje vis dažniau pašaliniai hemorojus įvairaus amžiaus pacientams pašalinami chirurgijos aparatu. Jo naudojimas sukelia minkštųjų audinių skaidymą, po kurio išgaruoja ląstelės, lokalizuotos patologiniame mazge. Tuo pačiu metu toks metodas naudojamas tik pašalinant išorinius hemorojus bet kuriame jo vystymosi etape arba diagnozuojant paciento analinius šalčius. Radijo bangų metodas nėra priskirtas, kai žmogus turi žarnos vėžį.

Chirurgijos veikimo principas grindžiamas aukšto dažnio radijo bangų, turinčių įtakos patologinėms ląstelėms, naudojimu. Išdegtas audinys yra švelnus, jo kaitinimas ir koaguliacija atsiranda dėl šiluminės energijos. Vėliau vyksta indų garinimas ir garavimas. Kitaip tariant, tokia procedūra yra nekontaktinė chirurginė procedūra, po kurios nereikia siūti. Naudojant chirurginį aparatą, hemoroidiniai kūgiai išpjaustomi be kraujavimo, o infekcijos rizika sumažinama iki minimumo.

Radijo bangų gydymo metodas hemorojus leidžia išvengti nudegimų, užkirsti kelią uždegimui žarnyne po intervencijos ir paspartinti regeneravimo procesą. Patekimas į audinius, aukšto dažnio bangos nesukelia sfinkterio raumenų susitraukimų ir neturi jokio poveikio nervų galūnėms, kurios dažnai stebimos tradicinės operacijos metu. Tokios prietaiso savybės leidžia plačiai jį naudoti gydant išorinius hemorojus.

Indikacijos aparato chirurginiam naudojimui

Yra tam tikrų indikacijų chirurgijos naudojimui proktologijos srityje:

  • išorinės hemorojaus svetainės pašalinimas;
  • fistulių iškirpimo poreikis;
  • hemorojus pašalinami įvairiais jo vystymosi etapais;
  • poodinio paraproctito gydymas ūminėje stadijoje;
  • išangės lokalizuotų įtrūkių šalinimas;
  • papilomų, kondilomų ir šalnų pašalinimas išangės srityje;
  • polipų ir gerybinių navikų, esančių tiesiosios žarnos, išskyrimas.

Visi gydymo etapai, naudojant radonazę, atitinka klasikinę chirurginę intervenciją, tačiau šiuo atveju gydytojas pakeičia skalpelį aukšto dažnio radijo bangomis. Tai leidžia žymiai sumažinti sužeidimus po įsikišimo, nes nėra reikalo susiūti žaizdas.

Radijo bangų metodas, skirtas hemorojus pašalinti, leidžia išvengti kraujo netekimo rizikos, nes operacijos metu atsiranda kraujagyslių garavimas. Tai kelis kartus sumažina infekcijos tikimybę ir palengvina pacientų reabilitacijos laikotarpį.

Kontraindikacijos hemorojaus chirurgijos pašalinimo procedūrai

Nepaisant didelio chirurginio aparato efektyvumo gydant daugelį proktologinių patologijų, kai kuriais atvejais jo naudojimas turėtų būti nutrauktas. Radijo bangų metodo naudojimui yra tam tikrų kontraindikacijų:

  • nėštumo laikotarpis;
  • piktybiniai navikai;
  • epilepsija;
  • cukrinis diabetas;
  • glaukoma;
  • infekcinės ir uždegiminės ligos ūmios formos.

Kitas kontraindikacija gydymui chirurginiu prietaisu yra širdies stimuliatoriaus buvimas, turintis hemorojus. Tokiuose žmonėse intervencija atliekama laikantis atsargumo priemonių ir tik tada, kai chirurgija veikia radijo bangų režimu. Jei radijo bangos yra naudojamos kartu su elektrokaguliacija, operacija turėtų būti atsisakyta. Faktas yra tai, kad elektros impulsai sukelia normalią širdies stimuliatoriaus veikimo sutrikimą, kuris gali sukelti širdies sustojimą ir paciento mirtį.

Chirurgijos aparato privalumai ir trūkumai

Hemorojus gydant chirurginiu aparatu yra vienas geriausių ir efektyviausių būdų kovoti su šia liga, o tai paaiškina jo populiarumą ir aktualumą. Galima išskirti šiuos chirurgijos privalumus kovojant su hemorojus:

  • galima išvengti komplikacijų po įsikišimo ir pašalinimo;
  • infekcijos tikimybė žaizdoje sumažinama iki nulio;
  • operacijos metu nėra skausmo;
  • procedūra nereikalauja anestezijos;
  • nėra kraujavimo;
  • Iškart po operacijos, patekti į tualetą yra daug lengviau.

Be to, gydant hemorojus su chirurginiu aparatu, gydymo laikotarpis yra gana greitas, o pakartotinių mazgų susidarymo rizika yra minimali. Vienintelis tokio techninio gydymo metodo trūkumas yra jo didelės išlaidos.

Chirurgijos kursas pašalinant hemorojus chirurgija

Hemoroidinių kūgių pašalinimas radijo bangomis prasideda tik po to, kai pacientui atliekamas išsamus išsamus tyrimas ir visi būtini tyrimai. Procedūra atliekama ambulatoriškai ir naudojama vietinė anestezija. Hemoroidinių formavimų pašalinimas chirurginiu aparatu nereikalauja specialaus paruošimo. Numatytos procedūros dieną galite pusryti, o prieš 2 val. Iki intervencijos atliekama valymo klizma.

Intervencijos metu pacientas yra ant jo pusės ant stalo ar sofos. Jei būtina pašalinti išorinius hemoroidinius kūgius, naudojama vietinė anestezija, t. Y. Išangės zona nukirsta anestetiku.

Operacijos metu chirurgas atlieka hemoroidinių kūgių išskyrimą radiohex. Baigę manipuliaciją, žaizdų uždarymo nereikia, nes spinduliuotė išgarina kraujotakos sistemos kraujagysles ir sumažina kraujavimo riziką. Be to, procedūros metu, dėl aukšto dažnio bangų, sunaikinami įvairūs patogeniniai mikroorganizmai, leidžiantys užkirsti kelią žaizdos infekcijai.

Procedūros trukmė yra 15–40 minučių, o baigus intervenciją, pacientui pateikiamos rekomendacijos dėl žaizdos priežiūros.

Pooperacinis laikotarpis po hemorojaus chirurgijos pašalinimo

Pašalinus hemorojus, pacientas pooperacinį laikotarpį praleidžia namuose. Per pirmąsias kelias dienas po operacijos neleidžiama sėdėti. Be to, tam tikrą laiką reikėtų atsisakyti sporto, kelti sunkius daiktus ir fizinį aktyvumą. Pašalinus hemorojus chirurgijos aparatu, neleidžiama imtis karštų vonių, apsilankyti saunose ir šaltame baseine. Atkūrimo laikotarpiu rekomenduojama naudoti lengvą baltymų dietą, kurioje yra pakankamai fermentuotų pieno produktų ir augalų pluošto.

Po radijo bangų įsikišimo hemorojus, žaizdos paviršius turi būti kasdien gydomas per visą gydymo laikotarpį. Be to, rekomenduojama naudoti baktericidinius tepalus ir agentus, kurie pagreitina ląstelių regeneracijos procesą. Prieš pradedant vartoti vaistus, būtina nuplauti, šiam tikslui naudodami žolelių nuoviras su baktericidiniu ir susitraukiančiu poveikiu.

Po plovimo procedūros, perianalinės zonos oda turi būti išdžiovinta švaria šluoste, tepkite tepalą ir patrinkite ją švelniai masažuojant, kol visiškai absorbuojamas. Ši procedūra turi būti atliekama po kiekvieno apsilankymo tualete, kol pacientas bus visiškai išgydytas.

Žaizdos paviršiaus gydymui galite naudoti šiuos įrankius:

Visą atkūrimo laikotarpį sekite pokyčius, kurie gali atsirasti žaizdos paviršiuje. Kai atsiranda pirmieji komplikacijų požymiai, būtina kuo greičiau pasikonsultuoti su specialistu, o ne savarankiškai gydyti.

Gydymo chirurgija kaina

Hemorojus pašalinimas naudojant chirurgijos aparatą laikomas gana brangia procedūra. Gydymo išlaidos nustatomos atsižvelgiant į konsultantą su prokologu, būtinus tyrimus ir analizę. Be to, kaina priklauso nuo specialisto kvalifikacijos, naudojamos įrangos galimybių ir medicinos įstaigos statuso. Vidutinės hemorojaus šalinimo procedūros išlaidos, naudojant chirurginį aparatą, yra 35 00 rublių.

Apžvalgos dėl hemorojaus chirurgijos pašalinimo procedūros

Apžvalgos apie hemorojus su chirurgija pašalinamos daugiausia teigiamai, o tai dar kartą patvirtina metodo veiksmingumą ir saugumą. Daugelis pacientų pastebi, kad gydymas nemažai laiko, organizmas yra gana lengvai toleruojamas ir nereikalauja stacionarinės ligoninės.

Irina, 45 m., Maskva: „Prieš kelis mėnesius eidavau hemorojus, pašalinus chirurgijos aparatą. Dėl šio gydymo aš sugebėjau atsikratyti skausmo, kuris mane kankino ligos paūmėjimo metu. Noriu pažymėti, kad procedūra yra visiškai neskausminga ir po kelių valandų buvau namie. Žaizda išgydė pakankamai greitai ir nesukėlė komplikacijų. “

Antonas, 56 metai, Anapa miestas: „Jau daugelį metų ir pusę metų buvau nukentėjęs nuo hemorojaus, todėl nusprendžiau pašalinti mazgus su chirurginiu aparatu. Ekspertai ne tik pašalino hemorojus, bet ir uždarytus kraujagysles. Dėl to procedūros metu nebuvo kraujavimo, o infekcijos rizika buvo minimali. Priežiūra žaizdai buvo gana paprasta ir po kelių savaičių viskas išgydė be randų ir randų. “

Olegas, 49 metai, Krasnodaras: „Mane proctologas man pasiūlė hemorojus pašalinti chirurginiu aparatu. Jo nuomone, tai yra vienas iš efektyviausių. Vos per kelias minutes pavyko atsikratyti hemorojus. Ir jie kankino mane keletą metų. Operacija buvo sėkminga, o po kelių dienų grįžau į darbą. Manau, kad naudojant šį metodą galite visam laikui atsikratyti hemorojus ir gyventi normalų gyvenimą. "